کرایه ماشین عروس لوکس با قیمت اسثنایی!

خیلی ها شرایط اجاره خودرو در کیش را نمی دانند راستش را بخواهید شرایط ممکن است از شرکتی به شرکت دیگر فرق داشته باشد. اما اگر به کیش و مناطق آزاد دیگری مانند قشم سفر کرده باشید شاید نخستین چیزی که توجه شما را به خودش جلب می کند، خودروهای آخرین مدل خارجی است که با قیمتی بسیار ارزان تر از سرزمین اصلی در سطح جزیره رفت و آمد می کنند.  در حقیقت در این جزیره ها اصلا خودرو داخلی نمی بینید اما شاید شما هم دلتان بخواهد برای مدتی اندک هم که شده سوار یکی از این ماشین های آخرین مدل شوید. لازم نیست حتما چند 10 میلیون پول داشته باشید تا بتوانید آنها را بخرید. می توانید برای مدت کوتاهی یکی از این ماشین های خارجی را اجاره کنید و حض لازم را ببرید. برای آگاهی از شرایط اجاره خودرو در کیش با اینجا تماس بگیرید.

قبل از شروع این بخش بهتر است کمی با مفهوم منطقه آزاد آشنا شویم. با توجه به تعریف بین المللی ، منطقه آزاد محدوده ای ست محافظت شده که عموما به صورت بندر می باشد و دارای معافیت های مالیاتی و گمرکی ست که از این جهت ، با انجام فعالیت های بسیار گسترده واردات و صادرات ، به یکی از قطب های تجاری و اقتصادی تبدیل می گردد و جزیره کیش این ویژگی ها را داراست .

با توجه به اینکه جزیره کیش منطقه آزاد ایران به حساب می آید و جزیره ای تفریحی-تجاری ست ، مبادلات تجاری زیادی با کشورهای همسایه دارد و این یعنی می توان از امکاناتی استفاده نمود که اگر آنها را در خارج از منطقه آزاد بخواهیم مورد استفاده قرار دهیم ، باید هزینه های هنگفتی برای گمرک و مالیات و از این قبیل پرداخت کنیم. اما در منطقه آزاد جزیره کیش می توان از این امکانات با قیمت مناسب بهره مند شد و این یکی از امتیازات مثبت جزیره کیش برای کشور عزیزمان است .

یکی از جاذبه های جزیره کیش که همه روزه مسافران بسیاری را به خود جذب می کند، رنت اتومبیل (اجاره خودرو) می باشد. به طوری که اگر به کیش سفر کنید اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند خودروهای لوکس و خارجی مدل بالا و گران قیمت است که به وفور در حال تردد در معابر می باشند در حالی که همین خودروها را اگر بخواهید در شهر و منطقه سکونت خود خریداری کنید ، مشاهده می کنید که باید هزینه ی بسیار زیادی را پرداخت کنید.

در واقع شما در کیش خیلی کم یا تقریبا اصلا خودرو های داخلی و روزمره شهر خود را نمی یابید . در این بین شاید شما هم بخواهید از اتومبیل های خارجی (اجاره پراید) مدل بالا در جزیره کیش استفاده نمایید. از این رو به هیچ عنوان لازم نیست که قیمت خرید میلیونی این خودروها را به همراه داشته باشید و فکر خرید آنها را در سر بیاورید فقط کافی ست برای مدتی که مد نظرتان است آن ها را کرایه کنید و لذت ببرید.


زندگی در کیش

اکثریت جمعیت ساکن در کیش را مهاجرین تشکیل می دهند و به همین دلیل احساس غربت و غریبه بودن برای افراد بوجود نمیاید. به دلیل هزینه های بالای زندگی در کیش به نسبت دیگر نقاط ایران ، معمولا قشر مرفه تر در این جزیره ساکن می شوند.

روابط اجتماعی نسبت به شهرستان های دیگر ایران به سردی میگراید و معمولا افراد به جز در موارد خاص رفتارهای گروهی انجام نمیدهند. در کل می توان کیش را از نظر روابط اجتماعی با اروپا مقایسه نمود.


اجاره ماشین در کیش

چیزی که برای عاشقان ماشین و خودرو در جزیره کیش جذاب است، اجاره ماشین های لوکس و فوق لوکس در جزیره است، در طول سفر با تور کیش می توانید رویاهایتان را در واقعیت ببینید و با آخرید مدل ماشیت خارجی با قیمتی بسیار ارزان رانندگی کنید و عکس سلفی بگیرید. واقعا برای تماشای تمام زیبایی ها و مکان های دیدنی تماشایی کیش به یک ماشین خوب نیاز است تا بتوانید به راحتی تنها از سفر لذت ببرید. برای آگاهی از شرایط اجاره خودرو در کیش با اینجا تماس بگیرید.

علاوه بر این؛ رانندگی با ماشین های خارجی فوق لوکس و تجربه رانندگی با یکی از پر شتاب ترین خودرو های روز دنیا، قطعا یکی از تفریحاتیست که همه ما دوست داریم. در جزیره کیش اجاره چنین ماشین هایی دشوار نیست و با پرداخت هزینه نه چندان زیادی می توانید ماشین لوکس دلخواهتان را سوار شوید.

لذت گشت و گذار دور جزیره با ماشین لوکس رویایتان را از خود نگیرید. در طول سفر با تور کیش به یکی از مراکز رنت کار کیش سری بزنید ماشین  دلخواهتان را در مدت زمان معلوم کریه کنید. . میتوانید نمونه قرارداد خودرو استیجاری را در اینجا مشاهده کنید

و همچنین می توانید از مراکز رنت، ماشین عروس لوکسی اجاره کنید و تفاوت آن را با اجاره ماشین عروس در مشهد به وضوح مشاهده کنید.

 

مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش :

اصل گواهینامه معتبر

کارت شناسایی معتبر

یک فقره چک به ارزش خودرو یا وجه نقد به عنوان ضمانت

بعد از ارائه مدارک و عقد قرار داد به مدت حداقل 24 ساعت ( 1 شبانه روز ) شما میتوانید از بین مدل های موجود در لیست اتومبیل شرکت های ارائه دهنده ، خودرو مورد نظر را انتخاب کنید . قیمت گذاری خودروها بسته به نوع و مدل ، متفاوت است که از حداقل 80 هزار تومان شروع می شوند تا 1 میلیون و 200 هزار تومان .

در این بین باید در نظر داشته باشید که هزینه بنزین خودرو به عهده شما می باشد. جزیره کیش دارای دو پمپ بنزین در منطقه های گلدیس و فارور میباشد و مبلغی هم به عنوان ودیعه جریمه رانندگی خودرو نزد ارائه دهنده خودرو به امانت نگهداری می شود که برابر 200 الی 300 هزار تومان است که حداقل 3 روز و حداکثر 1 هفته بعد از اجاره در صورت عدم خلافی به شما باز گردانده می شود.

اجاره این خودرو ها بدون راننده می باشد. می توانید آنها را از قبل رزرو کنید تا در زمان رسیدن به فرودگاه ، اتومبیل به شما تحویل داده شود و از همان لحظه در اختیار شما قرار گیرد و بتوانید با اتومبیل خود وارد جزیره شوید و به محل اقامت خود بروید. در جزیره نظارت بر روی شرکت های ارائه دهنده اتومبیل به قدری دقیق و منظم است که می توانید با خیال راحت این اتومبیل ها را کرایه کرده و استفاده نمایید ، پس نگران پرداخت وجه ضمانت یا چک تضمین به این شرکت ها نباشید و همه چیز با قرار داد انجام خواهد شد.


قوانین رانندگی در کیش هم به صورت استاندارد ایران است و مواردی که مهم است شامل :

  • بستن کمربند ایمنی در هنگام رانندگی حائز اهمیت است.
  • بوق زدن در کلیه معابر ممنوع است.
  • آلودگی صوتی به هر نحوی در جزیره ممنوع است.
  • جریمه ها 2 برابر دیگر جاها محاسبه می گردد .
  • حداکثر سرعت رانندگی در جزیره 50 کیلومتر در خط ساحلی و دیگر نقاط برابر با تابلو های نصب شده می باشد.
  • در خیابان ها و معابر و بلوارهای جزیره کیش دوربین کنترل سرعت نصب شده است و خودرو ها تحت نظارت پلیس می باشند.


مسئولیت خسارت وارد شده به اتومبیل از لحاظ بدنه / فنی / داخل اتاق / جریمه راهنمایی رانندگی و استفاده خارج از استاندارد مثل ورود به ساحل و شن و جاده های خاکی ورانندگی غیر استاندارد ، به عهده شخص کرایه کننده اتومبیل می باشد و مدارک و وجه تضمین تنها در صورت سلامت خودرو برگردانده می شود. شما میتوانید در صورت بروز و مشاهده هر گونه مشکل و ایراد در این اتومبیل ها با شرکت تماس گرفته و به آنها اطلاع دهید تا خدمات رسانی کنند و حتی اتومبیل را با اتومبیل دیگری جا به جا کنند و در مجموع اگر استفاده استاندارد و مناسبی از اتومبیل صورت گیرد جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و قطعا از کرایه آن در سفر خود لذت خواهید برد.

در خصوص مسیریابی در جزیره کیش اصلا نباید نگران این باشید که گم می شوید یا محل مورد نظر را پیدا نمی کنید زیرا اکثر خودروها مجهز به سیستم مسیریاب ماهواره ای و نقشه جی پی اس هستند ، بعلاوه اگر به تابلوها توجه داشته باشید امکان ندارد که مسیر خود را پیدا نکنید زیرا جزیره کیش ابعادی برابر با 9 کیلومتر عرض و 10 کیلومتر طول دارد و به راحتی مسیرتان را خواهید یافت.


قیمت کرایه خودرو لوکس در کیش

هزینه کرایه ماشین لوکس در کیش از 60 هزار تومان شروع و به 600 هزار تومان به ازای 24 ساعت می رسد. تفاوت قیمت کرایه بستگی به نوع ماشین، کارخانه خودروساز و مدل خودرو دارد.


هشدارها و نکات لازم جهت کرایه ماشین در کیش :

تحویل اتومبیل معمولا در فرودگاه یا محل اقامت شما می باشد.

هزینه بنزین به عهده اجاره کننده است.

مبلغ 200 هزار تومان بابت جرایم احتمالی راهنمایی و رانندگی به مدت حداقل سه روز و حداکثر یک هفته نزد اجاره دهنده خودرو باقی خواهد ماند.

جریمه ها در جزیره کیش دوبرابر شهر های داخلی کشور است.

حداکثر سرعت در جزیره کیش در معابر اصلی برابر تابلوهای نصب شده در نوار سیاحتی 50 کیلومتر است.


اجاره خودرو درتابستان کیش

اجاره ماشین در کیش و اجاره خودرو در قشم در ماه تابستان از مشتریان زیادی برخوردار است چون توریست هایی که به کیش و یا قشم در این فصل میروند دوست دارند یک خودروی تحت اختیار خود داشته باشند.


قیمت کرایه 10 ماشین برتر لوکس دنیا در کیش :

  • اجاره رنو داستر صفرکیلومتر در کیش : قیمت هر 24 ساعت 130.000 تومان
  • اجاره اسپرتیج صفرکیلومتر در کیش : قیمت هر 24 ساعت 220.000 تومان
  • اجاره خودرو 206 صفرکیلومتر در کیش : قیمت هر 24 ساعت 100.000 تومان
  • اجاره اف جی کروز صفرکیلومتر در کیش : قیمت هر 24 ساعت 400.000 تومان
  • اجاره پورشه پانامرا در کیش : قیمت هر 24 ساعت: 1.000.000 تومان
  • اجاره BMW Z4 در کیش : قیمت هر 24 ساعت: 550.000 تومان
  • اجاره مازراتی گرنتوریزمو در کیش : قیمت هر 24 ساعت: 1.000.000 تومان
  • اجاره کامارو در کیش : قیمت هر 24 ساعت: 350.000 تومان
  • اجاره کادیلاک CTS در کیش : قیمتهر 24 ساعت: 450.000 تومان
  • اجاره لامبورگینی هوراکان در کیش : قیمت هر 24 ساعت: 15.000.000 تومان
    کرایه خودرو هامر در کیش : قیمت هر 24 ساعت: 450.000 تومان


برای دریافت قیمت کرایه تمامی خودروهای لوکس در کیش می توانید به صفحه “اجاره خودور در کیش” سری بزنید.

البته، شما باید این قیمت ها را به خاطر بسپارید تا هزینه های سفرتان را تخمین بزنید. قیمت ها ممکن است در زمان های مختلف (بالاتر یا پایین تر) متفاوت باشند. به عنوان مثال کرایه ماشین اصفهان بسیار متفاوت تر از کرایه در کیش است.

در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با برقراری تماس با امور اجرایی و رسیدگی به شکایات و اشیاء گمشده مدیریت حمل و نقل و ترافیک سازمان منطقه آزاد کیش به شکایت شما رسیدگی خواهد شد. میتوانید قرارداد خودرو بدون راننده را در اینجا مشاهده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.