اجاره ماشین عروس با شرایط استثنایی!

اجاره ماشین عروسی

کی دیگر از خدمات ویژه ما اجاره دادن ماشین عروس به شما در بهترین شب زندگیتان است. شما میتوانید با مناسبترین قیمت خودروی لوکس عروسی خود را از بین انواع مختلف ماشین عروس موسسه ما انتخاب کنید. 

 انواع مختلف ماشین عروس ما اعمم از:

اجاره ماشین عروس کروک 

اجاره ماشین عروس  اسپرت

اجاره ماشین عروس شاسی بلند

اجاره ماشین عروس  کلاسیک

و همچنین ما متوانیم ماشین عروسی انتخابی شما را به بهترین نحو و طبق سلیقه شما گل آرایی کنیم و در اختیار شما قرار دهیم.

کرایه ماشین عروس شاسی بلند ، اسپورت و لوکس خارجی از پر طرفدار ترین سوژه های اجاره ماشین عروس در صنعت اجاره خودرو می باشد.خودروهای کلاسیک دارای جذابیت و زیبایی خاصی هستند که می توانند ارتباط حسی با مخاطب برقرار کنند (که خودروهای مدرن امــروزی فـاقـد ایـن ویـژگـی هستند).شما همواره میتوانید ماشین عروس مورد نظر خود را با راننده یا بدون راننده در اختیار داشته باشید. 


این شرکت با در اختیار داشتن انواع ماشین های لوکس تولید شده توسط بهترین کمپانی های خودروساز در اروپا و آمریکا و حتی خودروهای آسیایی آماده است تا برای انواع مراسم ها و جشن ها بخصوص جشن عروسی ، دغدغه شما را بابت نداشتن خودرویی مناسب این شب رفع نماید. شما می توانید برای شب عروسی خود بهترین ماشین های موجود در بازار خودرو ایران را با قیمت هایی کاملا منصفانه و پایین تر نسبت به موسسه های دیگر کرایه نمایید .


 کرایه ماشین عروس با راننده:

اگر تمایل به داشتن راننده برای ماشین عروس خود داشته اید هیچ مبلغ و چکی بابت ضمانت از شما دریافت نمیشود و کلیه مسیولیت ماشین بر عهده راننده میباشد. این انتخاب به شما این امکان را می دهد تا ضمن اجاره خودروی مورد نظرتان با مناسبترین و نازلترین قیمت ممکن و بدون پرداخت هزینه سوخت و یا نگرانی برای مشکلات احتمالی از قبیل: تصادف، جریمه و …در خودروی مورد نظرتان نشسته و زمان رانندگی را به زمان استراحت تبدیل کنید. این نوع از کرایه خودرو همواره یکی از پرطرفدار ترین ها می باشد زیرا مزیت های زیادی نسبت به روش کرایه خودرو همراه بدون راننده می باشد.


اجاره ماشین عروس بدون راننده:

اگر شما قصد دارید بدون راننده ماشین عروس خود را از ما کرایه کنید باید یک فقره چک به مبلغ 50% از مبلغ ماشین به عنوان ضمانت در اختیار ما بگذارید. پس پایان مراسم وقتی ماشین از شما تحویل گرفته شد چک به شما باز میگردد.برای اجاره ماشین مورد نظر برای شب عروسی خود حداقل می بایست یک هفته قبل برای رزرو ماشین عروس اقدام فرمایید.


ضمن تبریک و تهنیت و آرزوی خوشبختی برای کلیه زوج های جوان سعی دارد بالاترین کیفیت خدمات را در ارائه و اجاره خودرو عروس به مشتریان خود اعمال دارد. خوشحال و خرسندیم که می توانیم در رویایی ترین شب زندگیتان شریک خوشحالی شما باشیم.


توصیه‌های طلایی در اجاره ماشین عروس-یادتان باشد عروسی‌اتان فقط یک شب است. در صورت تصادف با خودروی چند 100 میلیونی‌اتان مابقی عمر را عذاب خواهید کشید.


-خودرویی انتخاب کنید که آشنایی نسبی با آن را دارید. اجاره کردن خودروهای اسپرت گذر موقت به دلیل قدرت بالای موتور، مهارت خاص خود را طلب می‌کند. 
-پیش از خرید یقین حاصل کنید خودرو از نظر فنی و ظاهری هیچ مشکلی ندارد. پس از تسویه حساب اگر مشکلی بروز کند و شما ندیده باشید، مقصرید.
-کم‌کم به روزهای گرم‌تری نزدیک می‌شویم. یادتان باشد 90 درصد خودروهای کلاسیک فاقد کولر هستند.
-سعی کنید تا جایی که ممکن است قسمتی از پول را پیش خودتان نگه دارید. بدقولی صاحب خودرو می‌تواند مشکل‌ساز شود.
-در انتخاب رنگ خودرو احساسی عمل نکنید. گل‌آرایی خودروهایی که رنگ‌های عجیب دارند هزینه‌های اضافی خودش را دارد.
-بنزین خودرو پای شماست. بیهوده با اجاره دهنده بحث و جدل نکنید.


اجاره ماشین عروس در تمامی شهرها
شایان ذکر می باشد که خدمات کرایه ماشین عروس ویژه جشن عروسی فقط مختص یک شهر خاص نیست و هموطنان عزیزمان در سراسر شهرهای ایران می توانند از این خدمات ویژه مرکز ارایه خدمات تشریفات و اجاره ماشین عروس لوکس استفاده کنند .

دربست

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.