بهترین شب خود را با رویایی ترین ماشین عروس تکمیل کنید

اجاره ماشین عروس دلخواه یکی از راههای مهم برای شاد کردن دل عروس خانم ها می باشد.خیلی از مردم برای تشکیل زندگی و هدف دادن به زندگی خود نیاز به ازدواج دارند و برای این کار جشن عروسی میگیرند . یکی از اتفاق های مهم زندگی یا شاید مهمترین اتفاق زندگی هر انسان جشن عروسی است. اجاره ماشین تمام افراد برای اینکه جشن عروسی خود را به خوبی هر چه تمام تر برگذار کنند نیاز به یک سری امکانات و تشریفات عروسی دارند.  اجاره ماشین عروس ارزان

یکی از راه های هر چه زیباتر برگذار شدن مراسم عروسی کرایه ماشین عروس ارزان لوکس است. ما با اجاره ماشین عروس سعی می کنیم با ارائه بهترین و منصفانه ترین قیمت ها، خدماتی ارزنده در خصوص رزرو  و کرایه خودرو برای عروسی به تمام زوجین ارائه دهیم. شاید شب عروسی به یاد ماندنی ترین شب زندگی یک انسان باشد و هر فردی میتواند با اجاره ماشین عروس دلخواه خود این شب را زیبا تر و جذاب تر کند . این شب به یاد ماندنی مهمترین شب زندگی عروس خانم به حساب می آید.


کرایه ماشین عروس

در کشور ایران به دلیل با لا بودن گمرک خودرو و در نتیجه بالا بودن نرخ خودرو داشتن ماشین لوکس خیلی سخت تر از کشورهای دیگر است.از این رو اجاره خودرو و اجاره ماشین عروس در ایران بسیار مفید و به صرفه است.


اجاره ماشین عروس قدیمی

در حدود چند سالی که اجاره اتومبیل های لوکس و مدرن در کشور فعالیت خود را آغاز و به خوبی در میان مردم محبوبیت پیدا کرده است ، شاید در ظاهر اجاره یک اتومبیل لوکس و مدرن و البته گران قیمت کمی سخت بنظر برسد و شاید بعضی از عزیزان تمایل داشته باشند تا بجای پذیرفتن چنین ریسکی از ماشین شخصی خود استفاده کنند ، ولی در بعضی موارد امکان استفاده از خودروی شخصی وجود ندارد و قطعا یک ماشین عروس زیبا و شیک می تواند به برپا شدن با شکوه تر مراسم کمک بسزایی کند ، بخصوص در کلیپ های فیلمبرداری شده روز مراسم ، ورود باشکوه عروس داماد های عزیز به تالار پذیرایی ، تهیه کلیپ هایی مانند کلیپ کویر که معمولا نیاز به اجاره ماشین عروس شاسی بلند می باشد و یا علاقمندان به داشتن یک ماشین عروس کلاسیک و قدیمی و یا نیاز به اجاره ماشین عروس کروک.


اجاره ماشین عروس کلاسیک

کرایه ماشین عروس کلاسیک با ظرافتی بی‌انتها و لوکس که در عروسی شما حاضر باشد، مجلس‌تان را خاص‌تر خواهد کرد.

روز عروسی شما باید خاص باشد و حاضر شدن با یک ماشین کلاسیک و متفاوت، این روز را در ذهن شما و همه مهمانان تان ماندگار می‌کند. پیدا کردن ماشین عروس مناسب برای مراسم عروسی به اندازه انتخاب سالن، غذا و … اهمیت دارد.

این سبک از ماشین‌ها به دلیل اینکه به طور عادی در خیابان‌ها تردد ندارند، زیبایی و جذابیت فوق‌العاده‌ای را در یک مراسم عروسی ایجاد خواهند کرد. با کمک گل‌آرایی می توانید اتومبیل های کلاسیک را به گزینه مناسبی برای ماشین عروس تبدیل کرد . عکس‌هایی که با این ماشین‌ها گرفته می‌شود مطمینا بسیار زیباتر و ماندگارتر نیز خواهند بود.البته به این نکته نیز باید توجه کرد که ماشین های کلاسیک ممکن است در راه خراب شود و با ماشین یدک کش به سالن برویم  که این هم دور از انتظار نیست. لازمه این نکته رو اضافه کنم که ماشین عروس های کلاسیک معمولا با توجه به شرایط خاص رانندگی و فنی با راننده اجاره داده می شوند . البته این مورد به موسسه کرایه اتومبیل عروس بستگی داره ، شاید بدون راننده هم بتوانند اجاره دهند.
 
اگر عروسی در فصل تابستان باشد پیشنهاد میکنم که از ماشین های مدرن استفاده کنید زیرا ماشین های عروسی سبک قدیمی یا همان کلاسیک سیستم خنک کننده ندارد و ممکن است عرق کنید .
برای ضمانت کرایه ماشین عروس در تهران البته با توجه به نوع ماشین درخواستی مشتری یک فقره چک یا پول نقد پیش پرداختی یا تحویل یک ماشین ایرانی است البته اگر ما ماشین را با راننده اجاره کنیم دیگر به ضمانت احتیاجی نیست و مسئولیت با راننده می شود.


ماشین عروس بدون راننده یا با راننده:

هر کدام از این موارد معایب و مزایای خاص خود را دارد . اگر عروس خانم یا اقا داماد معذب هستند ماشین بدون راننده می تواند مناسب باشد.اگر شما نگران هستید و می خواهید با خیال راحت و بدون استرس از حوادث و البته ترافیک قطعا ماشین عروسی با راننده گزینه مناسبی است .

 
شرایط اجاره ماشین عروس:

اجاره کلیه اتومبیل ها در هر روز حداقل 14 ساعت می باشد.

سرعت استفاده از خودرو بیش از 100 کیلومتر نباید باشد.

مسافت استفاده از این خودروها بیشتر از 250 کیلومتر نمی‌تواند باشد.

در بیشتر مراکز استفاده از این خودروها ساعتی بوده که ساعت استفاده از این خودروها 12- 24 و 48 ساعت است.

نرخ کرایه هر اتومبیل از زمان شروع سرویس تا ساعت 12 شب مطابق با قیمت های ارائه شده محاسبه و قبل از شروع سرویس دریافت می گردد و از ساعت 12 شب به بعد قیمت ها یک و نیم برابر افزایش خواهد یافت.در صورت خارج شدن از محدوده شهری تهران مانند اسلامشهر کرج و یا شهریار بر اساس نرخ مصوب اتحادیه کرایه خودرو شامل هزینه های خروجی می شود. 


شرایط اجاره ماشین عروسی بدون راننده:

بابت ضمانت اجاره ماشین عروس بدون راننده یک فقره چک به مبلغ اتومبیل دریافت می شود .

قبل از کرایه خودرو بدون راننده هرفردی باید گواهینامه خود را با کارت ملی معتبر در اختیار آن شرکت قرار دهد.

نمایندگی کرایه ماشین عروس پس از تحویل ماشین عروس در ماشین دیگر همیشه با شما خواهد بودو بعد از اتمام مراسم همزمان با تحویل اتومبیل ، چک ضمانت شما نیز عودت داده می شود.

کلیه مسئولیت نگهداری و مراقبت از خودرو اجاره ای در قبال حوادث احتمالی به عهده شما می باشد.

در اجاره خودرو بدون راننده باید در نظر داشت که معمولا شرکت های اجاره خودرو باک بنزین ماشین را در شرایطی که تحویل داده اند در همان شرایط هم تحویل می گیرند و همچنین نظافت خودرو را می بایست در نظر بگیرید زیرا اگر زمانی که خودرو را با نظافت کامل به شرکت تحویل ندهید شرکت هزینه کارواش که حدودا بین 25 تا 40 هزار تومان است را از شما دریافت می کنند.


اجاره اتومبیل عروس با راننده:

در صورت اجاره اتومبیل با راننده ،نیازی به ارائه چک با ضمانت نمی باشد و کلیه مسئولیت اتومبیل به عهده راننده می باشد.

به گفته یکی از افرادی که در این مراکز فعالیت دارد، کسانی که برای کرایه این خودروها به این مراکز می‌آیند اغلب کسانی هستند که ببیشتر ماشین‌ها را بدون راننده و برای 12 ساعت کرایه می‌کنند.

وی افزود: بین خودروهای گفته شده خودروی کروک طرفدار بیشتری نسبت به شاسی‌بلند و کلاسیک دارد و می‌توان گفت که خودروهای کلاسیک خواهان زیادی ندارد.

این فعال تصریح کرد: در بیشتر مراکز خودروهای کروک بدون راننده کرایه داده می‌شود که این امر هزینه زیادی برای مشتری دارد.

او خاطر نشان کرد: بیشتر مردم که برای کرایه این خودروها می‌آیند افراد متوسط جامعه هستند چراکه کسانی که ثروتمند به حساب می‌آیند این خودروها برایشان تازگی و جذابیتی ندارد.

این فعال صنف کرایه خودرو ادامه داد: در برخی از این مراکز تزیین ماشین عروس را خود آن شرکت بر عهده می‌گیرد اما برخی از مراکز هم هستند که گل کردن این خودروها را برعهده خود مشتری می‌گذارد البته در حال حاضر قبل از قرارداد در خصوص این موضوع به توافق می‌رسند.

همچنین این مراکز اتحادیه‌ای هم ندارند و قیمت‌ها به صورت آزاد حساب می‌شود و در برخی از مناطق تهران قیمت این خودروها 10 تا 20 هزار تومانی با هم تفاوت دارند.

 
قیمت اجاره ماشین عروس 

ماشین ها از تنوع بالایی برخوردار است که به صورت ساعتی، روزانه یا ماهانه کرایه داده می شود
و قیمت ها با توجه به نوع ماشین و این که کرایه ماشین راننده را برگزینید یا کرایه ماشین بدون راننده، متفاوت هستند.
نرخ نوشته شده معمولا در حد متوسط و ساعتی می باشد و در زمان نوشتن این پست است.
شاسی بلند (SUV):  پرادو، لنکروز، هیوندا سانتافه، کیا موهاوی (۳۵ هزار تومان برای با راننده) و (۴۵ هزار تومان برای بدون راننده)

کروک (Convertible): بی ام دابلو(i۳۳۰ ، i۶۳۰ و بنز  CLK)40هزار تومان برای با راننده و ( ۴۵ هزار تومان برای بدون راننده)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.