اجاره ماشین عروس با گل بدون ودیعه و ضامن!

اجاره خودرو سازوکاری است که در آن مدت زمان کوتاهی، چند ساعت یا چند هفته یا چند ماه، خودرویی را اجاره می‌دهند. شرکت‌های اجاره‌دهنده خودرو اغلب با شاخه‌های محلی متعدد (که به شخص اجازه می‌دهد یک خودرو را به مکان دیگر ببرد)، و بیشتر در نزدیکی فرودگاه‌ها یا مناطق شلوغ شهر قرار دارند و اغلب توسط یک وبسایت که امکان رزرو آنلاین را فراهم می‌کند تکمیل می‌شوند.

شرکت‌های اجاره خودرو بیشتر به افرادی که نیاز به وسایل نقلیه موقت دارند، به عنوان مثال کسانی که خودرو ندارند، مسافران خارج از شهر و کشور یا صاحبان خودروهای آسیب شده هستند. شرکت‌های اجاره خودرو همچنین می‌توانند به نیازهای صنعتی خود حرکت کنند، با اجاره کامیون‌ها و اتوبوس‌ها، و در بازارهای خاص، انواع وسایل نقلیه مانند موتور سیکلت یا اسکوتر نیز ارائه می‌شود.  شرکت‌های اجاره خودرو نیز معمولاً محصولات اضافی مانند بیمه ثالث، بیمه بدنه خودرو، سیستم موقعیت‌یابی جی‌پی‌اس، سیستم‌های سرگرمی و رفاهی، صندلی‌های ایمن برای کودکان را ارائه می‌دهند.

اولین شرکت اجاره خودرو، به سال ۱۹۱۲می‌رسد؛ که شرکت آلمانی سیکت با سه خودرو برای اجاره ایجاد شد.جو ساندرز از اوماخا، تنها با یک مدل تی فورد شرایطی در سال ۱۹۱۶ شروع به اجاره کرد، اما در سال ۱۹۱۷، شرکت اجاره خودرو لیروی ۱۸ مدل Ts خریداری کرد؛ و سپس در انگلستان، شرکت اجاره خودرو با نام Godfrey Davis در سال ۱۹۲۰ ایجاد شد و توسط Europcar در سال ۱۹۸۱خریداری شد.

بسیاری از دفترهای اجاره خودرو انواع زیادی از وسایل نقلیه را با توجه به بودجه و نیازهای شهر مورد نظر استفاده قرار می‌دهند و بعضی نیز وسایل نقلیه تخصصی را با توجه به مکان خود مانند خودروهای هیبریدی / الکتریکی به مشتریان ارائه می‌دهند. در فرودگاه‌های بزرگ یا در شهرهای بزرگ، برخی از شرکت‌های اجاره خودرو، اجاره انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی و همچین لوکس را برای اجاره ارائه می‌کنند.


بعضی شرکتها و موسسات مبتی بر اجاره خودرو صرفاً اقدام به اجاره خودرو از مالک و سپس اجاره مجدد با قیمتی بالاتر به متقاضی اجاره خودرو اقدام می‌کنند. در این میان بعضی دیگر اقدام به خرید خودرو و اجاره مستقیم به متقاضی می‌نمایند و بعضی از موسسات اجاره خودرو در سراسر دنیا بالغ بر ۵۰۰۰ خودرو را مالک هستند و در اختیار دارند.


اجاره خودرو شرایط اجاره آنها با شهر یا کشورهای دیگری متفاوت است و از یک شرکت به دیگری متفاوت است. به‌طور کلی، خودرو باید همان شرایطی که اجاره داده می‌شود، بازگردانده شود و اغلب نباید بیشتر از مسافت تعیین شده بیشتر بروند، در غیر این صورت هزینه اضافی کیلومتر باید پرداخت نماییند.
برخی شرکت‌ها حداقل یا حداکثر سن مجاز برای رانندگی تعیین کرده‌اند. در بعضی از کشورهای، سن قانونی برای اجاره خودرو ۲۵ سال باشد، ولی در ایران سن قانونی برای رانندگی ۱۸ سال است.


اجاره ماشین عروس

ماشین عروس یک خودرو تزئین شده‌است که داماد با آن عروس را به خانه مشترک می‌برد. این رسم یکی از رسوم جدید عروسی ایرانی است. در این انتقال اقوام زوجین نیز مشارکت داشته و با خودروهای خود و بوق زدن، ماشین عروس را همراهی می‌کنند


کرایه ماشین عروس


در بسیاری از روستاهای ایران، هنوز عروس را بر مرکبی چهارپا مانند اسب و الاغ به خانه داماد می‌برند. امروزه در شهرها، استفاده از کالسکه و اسب و حتی بالگرد نیز به عنوان مرکب عروس رواج دارد.

بسیاری از زوج‌های جوان به داشتن ماشین عروس عجیب، قدیمی یا گران‌قیمت علاقه‌مند هستند. در مقابل برخی نیز به ماشین‌های معمولی بسنده می‌کنند. در هر حال، سوار شدن بر زیباترین مرکب خوشبختی آرزوی همه زوج‌ها است. بنابراین استفاده از ماشین‌های عادی اغلب راضی کننده نیست. با این حال، گاهی عروس و داماد ترجیح می‌دهند از خودروهای جالبی مانند مدل‌های قدیمی ژیان نیز استفاده کنند. در این میان برخی نیز به استفاده از تراکتور روی آورده‌اند. گاهی شرکت‌های خودرو ساز، خودروهای خود را برای ماشین عروس تزئین نموده و آن را در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌دهند. در مواردی پلیس ایران با کاروان عروس برخورد و به علت ایجاد آلودگی صوتی آنان را دستگیر می‌کند.

برای تزئین ماشین عروس قواعدی وجود دارد مثلا ماشین های تیره را میتوانید با گل‌های روشن و ماشین های روشن را با گل‌های رنگی تزئین کنید. البته دقت کنید که تزئین ماشین عروس با ماشین نامزدی به علت رسمی تر بودن مراسم عروس متفاوت است. 


اجاره ماشین عروس ارزانی

کی از راه های هر چه زیباتر برگذار شدن مراسم عروسی اجاره ماشین عروس ارزان لوکس است. ما با اجاره ماشین عروس سعی می کنیم با ارائه بهترین و منصفانه ترین قیمت ها، خدماتی ارزنده در خصوص رزرو  و کرایه خودرو برای عروسی به تمام زوجین ارائه دهیم. شاید شب عروسی به یاد ماندنی ترین شب زندگی یک انسان باشد و هر فردی میتواند با اجاره ماشین عروس دلخواه خود این شب را زیبا تر و جذاب تر کند . این شب به یاد ماندنی مهمترین شب زندگی عروس خانم به حساب می آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.